середа, 30 жовтня 2019 р.

Медіаграмотність освітян

Ме́діагра́мотність (медійна грамотність) — сукупність знань, навичок та умінь, які дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів і форм для різних типів медіа, а також розуміти й аналізувати складні процеси функціонування медіа в суспільстві, та їхній вплив.[1][2]
Медіаграмотність - це мета медіаосвіти, яка думає про людину, яка розвивається до автономії . Перш за все, споживачі інформації повинні володіти базовими та іншими навичками життя, перш ніж бути залученими до використання засобів масової інформації. Медіаосвіта, орієнтована на концепцію медійної грамотності, має враховувати, з якого віку дитина може бути краще розвиватися з опертям на засоби масової інформації, ніж з виокристанням альтернативних занять, і вирівнювати їх розвиток відповідно до досліджень медійного ефекту.
Ме́діагра́мотність (медійна грамотність) — сукупність знань, навичок та умінь, які дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів і форм для різних типів медіа, а також розуміти й аналізувати складні процеси функціонування медіа в суспільстві, та їхній вплив.
Медіаграмотність - це мета медіаосвіти, яка думає про людину, яка розвивається до автономії . Перш за все, споживачі інформації повинні володіти базовими та іншими навичками життя, перш ніж бути залученими до використання засобів масової інформації. Медіаосвіта, орієнтована на концепцію медійної грамотності, має враховувати, з якого віку дитина може бути краще розвиватися з опертям на засоби масової інформації, ніж з виокристанням альтернативних занять, і вирівнювати їх розвиток відповідно до досліджень медійного ефекту.